ייצור אב טיפוסחלומות ורעיונות הם התחלה יפה, אבל שום דבר לא יתקדם אם היזם לא יקום על רגליו וינסה להפוך את הדמיון למציאות. השלב החשוב ביותר מהפיכת הרעיון למשהו שבאמת אפשר להכין לייצור המוני ושיווק בשוק הוא בניית אב טיפוס איכותי אשר ייתן אינדיקציה כללית לאישור בדיקת הכדאיות הסופית של המוצר העתידי. כך ניתן לדעת בוודאות שהאבטיפוס מיוצר בצורה הכדאית ביותר והאיכותית ביותר. צורה שתביא למכירות ורווחים נכון שיש לכם בראש כבר לוגו עתידי למוצר, אבל לפני הכל… צריך פיתוח אב טיפוס.

פיתוח אב טיפוס

פיתוח אב טיפוס באמצעות הדפסה תלת מימדית הוא חיוני במיוחד בעולם הטכנולוגי של היום. ייצור אב טיפוס הוא הצעד הראשוני ניתן ליצור במודל ממוחשב בתוכנת תלת מימד, את המודל עצמו ניתן להעביר למדפסת. בשלב המידול ייבחרו כל החומרים מהם יודפס המוצר בהתאם לעמידותו, לחוזקו, ולגמישות הנדרשת עבורו. לאחר מכן, יודפס דגם של המוצר אשר נקרא "אבטיפוס", או "פרוטוטייפ". לאחר פיתוח אב טיפוס יבוצעו בדיקת חסרונות של המוצר + ריג'טים לתיקון אשר יעזרו למפתח לראות כיצד המוצר יראה בעתיד ואיך יתפקד בפועל. שלב זה בפיתוח הינו קריטי וחשוב. הוא יקבע את איכותו של התוצר הסופי המוגמר ובכך יתרום להבנה מיטבית על המוצר.

פתרונות טכנולוגיים ושירות מקצועי

חברת GIZMO הינה יצרנית מובילה בתחום מידול ותלת מימד ועוזרת ליזמים צעירים בתהליך של ייצור אב טיפוס למוצר אשר אותו הם ירצו לשווק. החברה מציעה הדפסה תלת מימדית של מודלים במגוון חומרים בהתאם לצרכי הלקוח וברמת הדיוק הנדרשת. הדגמים יכולים לשמש לבחינת הגאומטריה של המרכיב באב טיפוס, לחצים שיופעלו עליו ועמידותו בטמפרטורות שונות.

חברת GIZMO מאמינה שייצור אב איפוס צריך להתבצע בצורה האיכותית והטובה ביותר ובכך משתמשת בשרטוטים ייחודים וקבצים הנדסיים בכל פרויקט ופרויקט כדי להבין את הרעיון מאחורי המוצר. אך בנוסף ישנם עוד שיטות טכנולוגיות כגון עיבוד שבבי מונחה מחשב ועוד, הדבר החשוב ביותר בכל התהליך הינו פיקוח הנדסי אדוק וצמוד כדאי להגיע לתוצר המוגמר הטוב ביותר.

הפתרונות הטכנולוגיים והשירות אותו מציעה חברת GIZMO ללקוחות שלה בכל שמונה שנות הפעילות שלה מבוססים על ניסיון מצטבר אשר מציב אותה כיום בחזית הקדמה הטכנולוגית בישראל עם שירות אנושי ומקצועי. חברת GIZMO מאמינה שתהליך של שקיפות מלאה ויחסי גומלין על הלקוח הוא המפתח המתקדם והטוב ביותר לשיתוף פעולה מוצלח. שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק מביאים את חברת GIZMO לתוצאות מבריקות ובכך ייצור ופיתוח אב טיפוס ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן תשומת לב מלאה על כל שלב ושלב בתהליך. בואו תהפכו את הפטנט שלכם למציאות, חברת GIZMO תיכנון ופיתוח אב טיפוס להצלחה. כדי לקצור את הפירות למוצר שלכם באמצעות הדפסות תלת מימד.

למידע נוסף על ייצור אב טיפוס וקביעת פגישה עם צוות GIZMO התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם.