הדפסה בתלת מימדאחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שמאפשרת יכולת תיאום ודיוק של העבודה שבין האדריכלים ללקוחות, היא טכנולוגית הדפסה בתלת מימד. הדפסה בתלת מימד מאפשרת לייצר דגמים מפורטים בצורת תלת ממדית באמצעות מכונות הדפסה מתקדמות. הטכנולוגיה המודרנית מעניקה יתרון רב בתהליך התכנון, העיצוב והתאמת דרישות הלקוח ומשפיע במידה משמעותית על התוצר הסופי בעבודה.

קיימות מגוון שיטות שבאמצעותם ניתן להדפיס הדמיות בתלת מימד, הפופולריות מבניהן: SLA, FDM, S.L.S, SLM, EBM, PolyJet והדפסה עם גבס.

מהם היתרונות בהדפסה תלת ממדית?

  • דיוק והתאמת הציפיות בין הלקוח לבין הספק:
    אחת הבעיות הנפוצות ביותר של האדריכלים, היא היכולת לתאם את הציפיות מול הלקוח, להתאים את המודלים וליישם את הסקיצות המוצגות בפני הלקוחות. טכנולוגיית ההדפסה התלת ממדית מאפשרת לאדריכלים להיכנס לפרטים הקטנים והמדויקים ביותר ולהציג את הסקיצות בצורה מקצועית ומדויקת. מנגד, הדפסה בתלת מימד מקלה על הספקים השונים ומאפשרת להם לעבוד בצורה מדויקת וברורה.
  • אפשרות לתיקוני סקיצות בצורה טובה יותר.
    טכנולוגיית ההדפסה התלת ממדית מאפשרת תיקוני סקיצות ועבודה נוחה יותר אל מול הלקוח. העבודה מול הלקוחות מתבצעת באופן מדויק יותר ומקצועי יותר, ומאפשרת להם להיות "חופשיים" עם היצירתיות וחופש פעולה בעבודה. הסקיצות, עשויות להיות מוכנות מהר יותר, דבר שמזרז את תהליך העבודה.
  • אפשרויות הדפסה עם מגוון חומרים.
    ישנם חומרים מסוימים הנוחים יותר לפעולה להדמיות שונות. אחד היתרונות של הדפסה בתלת מימד, הוא היכולת להתאים את אופי העבודה לחומרים העדיפים לתהליך העבודה.

Gizmo Parts – הדפסה תלת ממדית

חברת Gizmo Parts מובילה בתחום הדפסות תלת ממדיות ויצירת אבטיפוס ליצירת מודלים ומוצרים חדשים. הפתרונות הטכנולוגיים, מגוון השירותים ויכולת התאמת המוצרים וההדמיות ללקוחות, מאפשרות ליצור את המודלים המקצועיים והמדויקים ביותר.

אנו עובדים עם טכנולוגיות הדפסה בתלת מימד מהמתקדמות ביותר בעולם. מתן השירות המקצועי והמסור ללקוחותינו והידע האנושי והמקצועי מאפשר לנו להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום.

בין אם אתם יזמים, ממציאים, חברות סטארט אפ, תעשיות ביטחוניות, אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו פגישת היכרות על מנת לאפיין את המוצר ולצפות בתיק העבודות שלנו.

לקבלת פרטים נוספים או הצעת מחיר לתכנון או ייצור חלקים בהדפסה תלת מימדית צרו קשר או טלפן 054-2164444.