חברת גיזמו מעניקה שירותי הדפסה בתלת מימד עבור בניית אבי טיפוס לרעיונות ופטנטים שונים. אחד השלבים הקריטיים ביותר בבנייה של כל מוצר, היא מה העיצוב שלו. לעיתים אנשים קונים עיצוב ולא טכנולוגיה. בבסיסו של כל רעיון חייבת להיות איזה שהיא חדשנות טכנולוגית, אבל חשוב להדגיש כי אם העיצוב אינו תואם את המוצר, הוא עלול להיכשל בשל כך ואם העיצוב מזהיר כמו הרעיון, יש לכם מוצר מנצח ביד.
אין מה לעשות זו עובדה. אנשים קונים גם "בעיניים". זה צריך להיות יפה, נוח, אסתטי, קל לשימוש, נוח להחזיק את זה ועוד. כאשר כל הפרמטרים האלה מתקיימים לצד חידוש או שיטה טכנולוגית, ניגשים לייצור המוצר ההמוני.
עיצוב תעשייתי בחברת גיזמו
חברת גיזמו משתתפת בכל תהליכי הייצור והפיתוח של מוצרי הלקוחות שלה החל משלב הרעיון, דרך בניית תיק מוצר, עיצוב תעשייתי, בניית אב טיפוס ועוד.
מעצבי התעשייה של החברה ינסו להבין את כל מה שצריך על המוצר, כדי להתאים לו את העיצוב המושלם והמדויק. העיצוב צריך להתאים לשימושיות של המוצר, לקהל היעד שלו, למחיר הסופי המוערך שלו. מה צריך להיות חומר הגלם שלו והיכן ישווק. כל אלה אמורים לתת מידע למעצבי המוצר על תכליתו ומהותו של המוצר שהעיצוב שלו חייב להתאים לא רק ספציפית לתפקוד של המוצר אלא לשיווק שלו ועוד.
חוכמת העיצוב התעשייתי!
עיצוב תעשייתי נכון חייב לספק למוצר זרימה של השימושיות של המוצר והעיצוב שלו. צריך להיות קשר ויזואלי בין התפקוד לבין איך שזה נראה. השימושיות צריכה להיות מרומזת בעיצוב והעיצוב צריך לרמז על השימושיות. צריכה להיות הרמוניה שלמה של מוצר שמתבטאת גם בעיצוב. זה שלב הכרחי כאשר מדברים על פיתוח מוצר ולכן יש לשים על זה דגש רב.
הרבה פעמים העיצוב התעשייתי הכה מוצלח הופך את המוצר החדשני ל"המצאת המאה" רק בגלל השילוב שלו עם העיצוב החיצוני. אין ספק כי אנשים רוצים להתחבר למוצרים לא רק בגלל השימושיות שלהם אלא גם בגלל שהם נראים טוב על המדף בחנות, ואחר כך הם יראו טוב גם על השיש שלהם במטבח.
מעצב תעשייתי טוב עובד כמו חברה שמציעה מיתוג טוב, הוא יודע איך לאחד את כל תכונות המוצר ולהמציא גם "אריזה" שהיא פטנט בפני עצמה…