פיתוח מוצר חדשמדי שנה פונים מאות יזמים ואנשי מקצוע שונים לחברות המציעות בניית מודלים ופיתוח מוצרים, במטרה לממש את הרעיון שלהם וליצור מוצר ייחודי ואיכותי. ישנם מספר שלבים שונים שנדרשים היזמים לעבור לקראת תהליך פיתוח מוצר. במאמר הבא, נציג בפניכם את השלבים שיכולים להקל על תהליך הפיתוח של המוצר ולחסוך לכם זמן יקר ועלויות מיותרות בהמשך הדרך.

  • השלב הראשון – ניתוח ואפיון המוצר: ניתוח ואפיון המוצר הוא שלב הקריטי ביותר בתהליך פיתוח מוצר חדש. בתהליך האפיון עליכם לחשוב על הקהל היעד ולבחור את המוצרים המתחרים שקיימים בשוק. במטרה ליצור מוצר איכותי וייחודי, מומלץ לערוך רשימת יתרונות וחסרונות ולמצוא את הייחודיות והאטרקטיביות של המוצר החדש. בחינת חומרי הגלם, אפשרויות הייצור באמצעות הטכנולוגיות המתאימות ותקלות שעשויות לעמוד בדרך, עשויות הוזיל את עלות הפיתוח ולהפוך את המוצר שלכם לאטרקטיבי במיוחד בשוק.
  • השלב השני –פיתוח הקונספט: לאחר שערכתם את טופס האפיון בצורה מקצועית ביותר ואספתם את המידע החיוני והרלוונטי לפיתוח המוצר, עליכם לבחון את האופציות השונות לפיתוח המוצר. ייתכן ויהיו קיימות מספר אופציות ותצורות שבאמצעותן ניתן יהיה לפתח את המוצר. לכל אופציה של ייצור יהיו יתרונות וחסרונות, ועל הצוותים המקצועיים לבחון את החלופות האפשריות והעדיפות לתהליך פיתוח הפרויקט. בשלב הקונספט המטרה היא לבנות דוגמה ראשונית לכל אחת מהאפשרויות.
  • תכנון לפרטי פרטים: במטרה לפתח את המודל הטוב ביותר, עליכם להתאים את הקונספט לפיתוח תוך תכנון הנדסי מדיוק של המוצר. עליכם להתחשב בכל הקשור לנושא חוויית המשתמש ובחינת הטכנולוגיות, חומרי הגדלים, מכניקה וגדלים חיוניים לתהליך.
  • בניית האבטיפוס: דגם האבטיפוס שלכם יציג למעשה את התצוגה הוויזואלית והעיצובית של המוצר. על דגם זה יוצגו החומרים בפני הגורמים הרלוונטיים.
  • ייצור: תהליך ייצור מתבצע לאחר התיקונים השונים באבטיפוס.

Gizmo – פיתוח מוצר חדש בצורה המקצועית ביותר בישראל

חברת Gizmo מציעה מגוון פתרונות הדפסת תלת מימד ליזמים ואנשי מקצוע המעוניינים לפתח מוצר חדש. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המידע המקצועי והטיפים השונים הקשורים לפיתוח המוצרים ולפנות אלינו על מנת לתאם פגישה בה נציג בפניכם את דרכי הפעולה השונים.

לקבלת פרטים נוספים או הצעת מחיר לפיתוח מוצר חדש צרו קשר או התקשרו 054-2164444.