יש לכם רעיון מנצח למוצר חדש, ואינכם יודעים כיצד לממשו? קבלו מדריך זריז שיעשה לכם סדר בדברים – חמשת השלבים לפיתוח מוצר חדש.
5 שלבים לפיתוח מוצר חדש – נתחיל בהתחלה
שלב ראשון – חקר השוק
אתם בוודאי בטוחים שהמוצר שלכם הוא חדשני ונחוץ, אך בטרם שתתחילו לייצרו, וכן על מנת שתוכלו לפנות למשקיעים, יש לוודא שבשוק קיים צורך ממשי למוצר שלכם. עליכם לסקור את המוצרים הקיימים, לאפיין את קהל היעד, לזהות את הדרישה והצורך במוצר חדש כמו המוצר שלכם, את הצרכים שעליהם מוצרים קיימים לא נותנים מענה, ולהשוות את המוצרים המתחרים למוצר שלכם. בתום שלב זה תוכלו לומר האם יש היתכנות כלכלית ריאלית לפיתוח וייצור המוצר שלכם.
שלב שני – גיבוש קונספט
לאור הנתונים שנאספו בשלב הראשון, כעת עליכם לתכנן את המוצר, כולל חומרי גלם, עיצוב, וטכנולוגיות ייצור. כאשר קיימות כמה חלופות אפשריות יש לתכנן את כל החלופות, על מנת שניתן יהיה לבחור מתוכן את האופציה הטובה ביותר. בשלב זה מומלץ להתייעץ באנשי מקצוע מתחומי ייצור, מכאניקה, הנדסה והנדסת אנוש, טכנולוגיות ייצור וכן הלאה.
שלב שלישי – תכנון מפורט
את הקונספט שנבחר יש לתכנן לפרטי פרטים, תוך מתן מענה מפורט לכל שלב בתהליך הייצור והעיצוב, כולל חומרי גלם, טכניקות ייצור, עיצוב, התאמה ארגונומית וכן הלאה. בתום שלב זה יהיו בידיכם סקיצות ושרטוטים אותם תוכלו להגיש לרשם הפטנטים במידת הצורך, או להציג למשקיעים.
שלב רביעי – אבטיפוס
ייצור אבטיפוס על פי התכנון והקונספט שגיבשתם, בדיקה של אב הטיפוס, ביצוע שיפורים תיקונים והתאמות שעלו מן הבדיקה, וייצור אבטיפוס שעונה על כל הציפיות והדרישות. בתום שלב זה יהיה בידיכם מוצר סופי מוגמר הנותן מענה לצרכים שזוהו בשלב הראשון, מתוכנן על פי הקונספט שגובש בשלב השני ומיוצר בהתאם לתכנון שבוצע בשלב השלישי, כולל תכניות ייצור, שרטוטים, דגמים והדמיות.
שלב חמישי – ייצור
לאחר שייצרתם אבטיפוס שעונה על ככל הדרישות, הגיע הזמן להתחיל לייצר ולשווק את המוצר.
חברת גיזמו פארטס תשמח ללוות אתכם החל משלב הרעיון ועד לשלב יצור המוצר הסופי,
לפרטים צרו איתנו קשר בקישור הבא או במספר הטלפון 054-216-4444 .